Digitaliseer uw kantoor!
Krijg de controle over uw kantoor met behulp van de Office Manager-portal (app).
Hieronder de functionaliteiten van deze handige software!
Smartlocks: Een smartlock is een digitaal, elektronisch slot wat te bedienen valt via de bluetooth in de bijbehorende app. Dit zorgt voor gebruikersvriendelijke oplossing met meer flexibiliteit onder het personeel en daarnaast meer veiligheid. Hierdoor voorkom je onnodige tijdsverspilling door het uitwisselen van sloten of sleutelcontracten. De buitendeuren kunnen tevens worden bediend met een wallreader, waardoor er vaste tijdsloten zijn waarin de buitendeuren automatisch op slot gaan wanneer ze in het slot vallen.
Bookingsdisplay: Met de bookingsdisplay kun je verschillende (vergader)ruimtes boeken. Bij een belangrijke presentatie of een interne meeting wil je de beschikbaarheid van de ruimte in kunnen zien. Hierdoor kom je nooit voor een bezette vergaderruimte of wellicht een dichte deur te staan. Het gebruik zal voor elke medewerker inzichtelijk zijn.
Parking entry: Voor het reserveren van parkeerplaatsen voor gasten of het openen van slagbomen bijvoorbeeld kan deze optie worden ingezet. Dit geldt veelal voor kantoren waarbij de parkeerplaatsen niet vrij te bereiken zijn en waarbij er niet altijd voldoende beschikbaarheid is.
Climate: Binnen Officemanager is het mogelijk om inzicht te krijgen in het klimaat van de werkomgeving. Hierdoor kun je analyses maken omtrent het lichtinval, de temperatuur, de luchtvochtigheid en de CO2. De app maakt het zodoende mogelijk om te zorgen voor een gezonde en prettige werkomgeving in de verschillende ruimtes van het pand.
Community: Vanuit de app is het mogelijk om een soort intranet te gebruiken voor sociale evenementen. Denk hierbij aan het posten van berichten over evenementen, borrels of zakelijke uitingen die intern met collega’s gedeeld kunnen worden. Uiteraard kan dit ook als onderling contact of voor een kruisbestuiving van eventuele werkzaamheden worden gebruikt.
Reporting: Voor het melden van problemen, schades of storingen in het pand kunnen medewerkers dit melden via de app. Veelal worden er dan foto’s van het probleem gemeld en inzichtelijk gebracht. Dit kan direct bij een bepaald persoon, bijvoorbeeld de technische dienst, verhuurder of pandeigenaar terecht komen.
Reception terminal: De reception terminal zorgt voor een hoop flexibiliteit rondom de locatie. De terminal is eigenlijk een digitale receptie waar klanten/relaties zich kunnen melden. Zodra zij zich hebben aangemeld bij de juiste contactpersoon van de organisatie waarmee ze een afspraak hebben, krijgen zij een melding dat hun gast gearriveerd is. Vervolgens wordt aangegeven dat je eraan komt. Hierdoor is de hulp van een receptioniste niet nodig. De terminal werkt op basis van wifi en is makkelijk verplaatsbaar.
Lunch terminal: Met de lunch terminal kunnen medewerkers eten/drinken afnemen via de zuil door contactloos af te rekenen. Het is een flexibel verplaatsbare zuil. Zie het als soort digitale kantinejuffrouw. Deze terminal wordt veelal ingezet voor kantoren die een catering/lunch inzetten voor medewerkers/huurders.
Meer willen weten over deze handige app voor een digitaal kantoor? 079-8893216 of info@kantorice.nl