• Inktjet printers (monochrome/kleur)
  • Inktjet multifunctionals (monochrome/kleur)
  • Printen, kopiëren, scannen en faxen
  • Laser printers (monochrome/kleur)
  • Laser multifunctionals (monochrome/kleur)
  • Printen, kopiëren, scannen en faxen
  • Labelprinters / Barcodeprinters
  • Matrixprinters
    Printers die het mogelijk maken formulieren (zoals kettingformulieren) met meerdere bladen snel af te drukken met linten.
  • 3D-printers
  • Plotters (Grootformaat t/m A0)
  • Thermische-printers:
    Mobiele printers als de ideale printoplossing voor buitendienst medewerkers op het gebied van service, verkoop en logistiek. De printers zijn ook zeer geschikt voor veiligheids- en hulpdiensten, zoals brandweer en ambulancepersoneel.

Wij helpen u graag verder bel 079-8893216
of stuur ons een mail support@kantorice.nl Of …

Scannen

De multifunctionele printers beschikken over alle functionaliteiten voor het zo efficiënt mogelijk werken, hierbij heeft de scanfunctie een belangrijk aandeel.

Door de documenten te scannen met slimme software is uw informatie altijd direct beschikbaar, op de juiste plek (bedrijfsapplicatie, mappenstructuur of cloud.), in het nodige juiste formaat. Zo houdt u uw administratie op orde en kunt u efficiënt, veilig en snel werken. U kunt naar elk apparaat scannen, dus ook naar mobiele devices als tablets. Alleen geautoriseerde gebruikers krijgen hierbij toegang tot de beveiligde documenten.

Met de optioneel ingebouwde OCR-technologie kunnen papieren documenten worden geconverteerd naar digitaal bewerkbare en/of doorzoekbare bestanden. Gebruikers kunnen teksten uit gescande documenten eenvoudig hergebruiken en documenten worden snel terug gevonden door te zoeken op woorden uit het document. De geconverteerde documenten worden automatisch aangemaakt en gedeeld of verstuurd naar een bestemming van uw keuze. Dit gebeurt allemaal vanaf de printer en een externe server is niet nodig.

Scannen zonder uw pc aan te zetten, direct naar uw mobile device.

Archiveren

Nodige informatie moet altijd en overal beschikbaar zijn. Daarom is het belangrijk dat uw digitale archief, uw (vertrouwelijke) documenten goed geordend zijn. Het snel kunnen beschikken over de juiste versie documenten zorgt o.a. voor minder fouten en meer efficiency. Het hebben van een digitaal archief voorkomt dat er papieren informatie fysiek moet worden verzonden en ook dit scheelt tijd, bespaart kosten en voorkomt fouten.

Voordelen van een digitaal archief:

  • U heeft nooit meer dubbele documenten: voortaan heeft u altijd de juiste en meest recente versie van een document beschikbaar.
  • U bouwt een betere mappenstructuur op waardoor uw eenvoudiger uw documenten kunt beheren en organiseren. Zo raken uw documenten nooit meer zoek.
  • Een back-up van uw belangrijkste bedrijfsinformatie is altijd digitaal voor handen.
  • U kunt uw klanten efficiënter helpen omdat u uw documenten heeft gedigitaliseerd en centraal beheert.
  • Waar en wanneer u maar wilt, u kunt altijd bij documenten. Dus ook vanuit huis.

U wordt overspoeld door een alsmaar groeiende en steeds meer complexer wordende stroom aan digitale informatie. De komende jaren zal deze groei aan documenten alleen maar meer gaan toenemen. Servers worden steeds zwaarder belast en vereisen steeds meer diskruimte. Het verwerken, bewaren en terugzoeken van oude e-mail met bijbehorende documenten kost meer tijd en dus veel meer geld.

Terugzoeken van documenten kost veel tijd:

  • Medewerkers zoeken gemiddeld 100 min. per dag naar informatie die noodzakelijk is om de dagelijkse werkzaamheden te kunnen verrichten.
  • Kenniswerkers ca. 20/25 procent van hun tijd kwijt aan het zoeken naar documenten die zijn opgeborgen in slecht beheerde en ongestructureerde archieven.

Het komt vaak voor dat de informatie die u zoekt niet op de verwachte plek te vinden is. Daarnaast bent u ook veel tijd kwijt met het zoeken van de juiste informatie in de desbetreffende document. Kantorice biedt voor u een oplossing waarmee het mogelijk is uw documenten te zoeken op de inhoud van het document. U vindt uw juiste documenten terug met één druk op de knop, wanneer en waar u dat maar wilt.

Wij helpen u graag verder bel 079-8893216
of stuur ons een mail support@kantorice.nl Of …

Wat hebben we nog meer te bieden?

Uw informatie uitstekend beveiligd

Dagelijks worden ook in uw organisatie de meest uiteenlopende documenten gekopieerd, geprint, gefaxt of gescand: van persoonlijke informatie, vertrouwelijke rapporten en e-mails tot financiële overzichten, klantgegevens en personeelsdossiers. Misbruik en diefstal van deze informatie zijn ongewenste, maar steeds vaker voorkomende aspecten van de moderne maatschappij. Wie met gevoelige informatie werkt, moet daar alert op zijn. Onvoldoende beveiliging van persoonlijke en vertrouwelijke informatie kan sancties en materiële schade opleveren. U moeten dan ook eisen dat leveranciers garanderen dat de vertrouwelijk informatie in hun systemen vertrouwelijk blijft en daar hoort ook de beveiliging van uw multifunctionals bij.

Onze systemen voldoen aan de hoogste veiligheidseisen. Kantorice heeft voor zijn multifunctionals bijvoorbeeld een speciale, zeer veilige, harde schijf ontwikkeld. De data op de harde schijf worden versleuteld en onleesbaar gemaakt als de harde schijf uit het systeem wordt verwijderd.

Wij bieden u een totaalpakket aan oplossingen, onderverdeeld in drie beveiligings-categorieën: Toegangsbeveiliging, Documentbeveiliging en Systeembeveiliging

Diverse authenticatie functies geven u het volledige beheer over de verlening van toegang tot uw documenten en systemen. Ze zorgen voor het beschermen van uw bedrijf kritische gegevens en het voorkomen van onbevoegde toegang. Ondersteun het gebruik van kaartlezers, wachtwoorden en pincodes om het aanmeldproces van gebruikers te stroomlijnen.

Wij nemen het werk graag uit handen

Met behulp van onze professionele print-software bieden we een allesomvattende dienst op het gebied van MPS. Samen met u brengen we verborgen kosten boven tafel, optimaliseren we document- en informatieprocessen en laten we uw organisatie efficiënter functioneren.

Met behulp van een software-tool worden alle tellerstanden van uw multifunctional automatisch doorgegeven en daardoor weten we precies wanneer uw systeem toe is aan preventief onderhoud. Daarnaast verzamelt deze tool ook de informatie over uw tonerverbruik. Zodra u nieuwe toners nodig heeft, worden deze besteld – voor élke multifunctional in uw printerpark. U hoeft zich niet druk te maken over servicebezoeken of bestellingen. Dankzij deze slimme dienst heeft u minder administratieve taken, bespaart u tijd en kosten en kunt u zich volledig richten op uw bedrijfsvoering.

Clouddienst

Veel van onze print-configuraties kunnen worden uitgebreid met een cloud-service. De cloud-service wordt via een beveiligde uitgaande internetverbinding, buiten werktijd, belangrijke informatie uitgewisseld met de beveiligde cloud-service. Denk hierbij aan tellerstanden, toner- en servicemeldingen, maar ook configuratie instellingen. Daarnaast kunnen we in de service cloud taken inplannen die de multifunctional zonder tussenkomst van de servicedienst uitvoert. Hiermee kunnen buiten kantoortijden wijzigingen zoals systeeminstellingen of firmware updates doorgevoerd worden binnen uw systeempark, zonder dat uw gebruikers hier hinder van ondervinden.

Ook voor documenten in uw cloud-omgeving kunnen we u een passende en praktische oplossing bieden.

Efficiënter werken

Informatie, data en kennis zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en vormen samen uw belangrijkste bezit. Toegang tot de juiste informatie en het beheer van de informatie maakt het verschil in een competitieve zakelijke omgeving. Wij bieden oplossingen die u helpen volledig inzicht te krijgen in uw werkprocessen en uw verbruik. Daarnaast kunnen we ervoor zorgen dat u uw complete printerpark en documenten eenvoudig kunt beheren en monitoren. Met één druk op de knop kunt u zien wie, wat, waar en wanneer heeft geprint of gekopieerd. Ook is het mogelijk uw Toshiba multifunctional vanaf uw computer te configureren, beheren, monitoren én analyseren. Zo heeft u volledige controle over uw apparatuur en uw documenten, waardoor u aanzienlijk op de kosten en het papierverbruik kunt besparen.

De juiste software

Met onze softwareoplossingen bespaart u tijd, waardoor u zich volledig kunt richten op uw corebusiness. Informatie, gedrukt of geprint wilt u laten digitaliseren en opnemen in uw digitale werkprocessen. Maar ook uw documenten archiveren en het zelfs kunnen bewerken. Daarom heeft Kantorice een aantal handige softwareoplossingen beschikbaar waarmee u op een simpele en snelle manier papieren informatie digitaliseert. U scant het document en het wordt gelijk beschikbaar gemaakt in uw digitale archief of op uw applicatie. Vervolgens kunt u het document bewerken en versturen met de door u gemaakte aantekeningen.

Mobiel werken

De werkomgeving verandert en een belangrijk kenmerk daarvan is mobiliteit. Het wordt steeds belangrijker dat u onafhankelijk van tijd en plaats kunt werken met hardware en software. Wij volgen deze belangrijke ontwikkeling nauw en hebben daarom diverse producten en diensten ontwikkeld, waarmee het mogelijk is dat u altijd en overal uw informatie tot uw beschikking hebt.

Met uw eigen werkstation, laptop, tablet of mobiele telefoon is het snel en eenvoudig beveiligd mobiel printen. U scant eenvoudig van een multifunctioneel systeem naar een mobile device. U beslist waar in het netwerk u wilt afdrukken. Een kwestie van de dichtstbijzijnde printer selecteren, waar uw geprinte document klaarligt.

Voeg de gescande documenten toe aan een e-mail. Deel documenten met andere of upload documenten naar een cloud-service voor opslag. Geen investering in een additionele server in uw kantooromgeving. Uw print overal en altijd!

MVO

Duurzaam Verantwoord Ondernemen

U kunt niet achter blijven op het gebied van duurzaamheid. Wij ons erg bewust van de verantwoordelijkheid ten aanzien van het welzijn van mensen en de omgeving. Al onze printsystemen zijn geheel CO2-neutraal. Dit betekent dat de CO2-uitstoot van de afdruksystemen, van productie tot gebruik, wordt geheel gecompenseerd in groene projecten over heel de wereld. Tevens draagt de unieke ECO-MFP bij aan het sparen van het milieu. Deze ECO-MFP kan de toner/print wissen en het papier tot wel 5 keer hergebruiken. Dit betekent een besparing op de papierkosten van wel 80%. Daarnaast zorgen we er ook voor dat uw organisatie met behulp van ECO-oplossingen groen is. Door middel van software krijgt u meer inzicht in het print- en energieverbruik.

Uw kantoor ook zo groen?

De onderstaande maatregelen zijn eenvoudig in te voeren en hebben een grote effect:

  • Print dubbelzijdig
  • Gebruik milieuvriendelijk papier en hergebruik papier zoals de ECO-MFP
  • Laat uw MFP de afdrukken vasthouden in de badge totdat de opdrachtgever de print definitief vrijgeeft, voorkom dus het meerdere keren afdrukken van zelfde documenten.
  • Zet uw printers, copiers, scanners en mfp’s ’s nachts in de slaapmodus of gebruik de Energy Manager (zie de video over duurzame oplossingen in het blok hieronder)
  • Ga na of uw documentsystemen aan de nieuwste milieustandaarden voldoen
  • Ruil copiers of printers in voor all-in-one-producten

Service

Naast een complete lijn producten en solutions bieden wij u ook een uitgebreide service-dienst. Onze specialisten helpen u graag verder. Zorg ervoor dat uw servicenummer van uw configuratie gereed heeft.

  • Servicebezoek en aanvragen
  • Geef de tellerstanden van uw systeem door (of laat onze slimme software het werk voor u doen).
  • Verbruiksartikelen doorgeven (of laat onze slimme software dit overnemen).
  • Remote Control (Wij helpen u op afstand over een goed beveiligde verbinding)
  • Drivers, datasheets, brochures of handleidingen voor uw oplossing of multifunctional

Wij helpen u graag verder bel 079-8893216
of stuur ons een mail support@kantorice.nl Of …