Iedere netwerkbeheerder probeert de prestaties van het netwerk te verbeteren. Door een zorgvuldig beheer van de apparaten die op het netwerk zijn aangesloten, zoals HP-printers, HP-scanners, multifunctionele producten en printserverapparaten, kunnen de prestaties van het netwerk aanzienlijk worden verbeterd. Met HP Web Jetadmin kunt u de apparaten in het netwerk beheren en optimaal laten functioneren. Met de gebruiksvriendelijke browserinterface van HP Web Jetadmin kunt u een grote verscheidenheid aan netwerkapparaten op afstand beheren, vanaf verschillende platforms en vanaf elke locatie ter wereld waar u toegang hebt tot uw lokale intranet. HP Web Jetadmin is een uitgebreide, maar zeer gebruiksvriendelijke applicatie waarmee u proactief netwerkapparatuur kunt beheren en de productiviteit van printers kunt optimaliseren. Met cruciale printergegevens, zoals de capaciteiten en de status van de printer, kunt u de netwerkprinters optimaal laten functioneren, inspelen op problemen en deze oplossen zonder dat de gebruiker daar veel van merkt. Bovendien kunt u vooruitlopen op de eisen die gebruikers aan de apparatuur stellen.

Met HP Web Jetadmin kunt u de volgende beheertaken uitvoeren:

● Afdrukwachtrijen maken

● Printeropties instellen

● Meerdere afdrukwachtrijen tegelijk maken

● Printerproblemen oplossen

● Detectie van apparaten plannen om de apparaat database bij te werken als het rustig is

● Zoeken naar een specifieke printer of een groep printers aan de hand van een groot aantal verschillende criteria,

zoals het IP-adres, de capaciteit om in kleur af te drukken of de modelnaam

● Huidige status van een printer controleren

● Status controleren van de verbruiksartikelen van een printer, zoals papier en inkt

● Afdrukmateriaal in de laden van de printer controleren

● Capaciteiten van een printer controleren

● Printers in logische groepen indelen

● Virtuele kantoorplattegrond maken met dynamische locatieplattegronden.

U kunt deze en nog vele andere taken uitvoeren en bovendien verschillende beveiligingsniveaus instellen. Als u met HP Web Jetadmin werkt, bespaart u tijd, verhoogt u de productiviteit van de gebruikers en vermindert u de totale kosten van het beheer van uw netwerkrandapparatuur.

Gebruiksgemak

HP Web Jetadmin is uitgerust met een geïntegreerde webserver. Dit betekent dat de installatie van het programma eenvoudig is. U hoeft geen clientsoftware te installeren. Bovendien kunt u de printerinstellingen van meerdere printers die op HP Jetdirect zijn aangesloten, tegelijk configureren.

Uitgebreide mogelijkheden om afdruktaken te beheren

Toen beheerders van printers nog geen gebruik konden maken van de huidige geavanceerde netwerktechnologie, besteedden ze het merendeel van hun tijd aan het beheren van de afdruktaken die gebruikers naar de printers verzonden. Hoewel het beheer van afdruktaken nog slechts een klein onderdeel vormt van het werk van een printerbeheerder, blijft het een belangrijke functie. De enorme hoeveelheid afdruktaken die een huidige netwerkprinter te verwerken krijgt, vraagt om een effectieve oplossing voor de steeds wisselende prioriteiten en bronvereisten van afdruktaken. Netwerkbeheerders en helpdeskmedewerkers kunnen er met HP Web Jetadmin voor zorgen dat afdruktaken zonder problemen bij de juiste netwerkprinters terechtkomen en wijzigingen doorvoeren zonder dat dat invloed heeft op de productiviteit van de gebruiker.

Ze kunnen met HP Web Jetadmin bijvoorbeeld de volgende taken uitvoeren:

● Status van afdruktaken controleren

● Informatie over een afdruktaak verifiëren en bijvoorbeeld nagaan van wie de taak afkomstig is

● Controleren of het juiste afdrukmateriaal is geladen Tijdbesparende functies Met HP Web Jetadmin kunt u op veel manieren tijd besparen.

● Aan de hand van de statusgegevens, configuratiegegevens en diagnostische gegevens die u op afstand kunt opvragen, kunt u afdrukproblemen opsporen en oplossen voordat deze de productiviteit van de gebruiker beïnvloeden.

● De configureerbare waarschuwingsfunctie verzendt e-mailwaarschuwingen naar de daarvoor aangewezen persoon, zodra de problemen zich voordoen.

● Met het meest geavanceerde detectiemechanisme spoort u alle apparaten in het netwerk op en voegt u deze toe aan een apparaat-cache. Hierdoor hoeft u informatie over elk apparaat niet meer handmatig in de apparaat-cache in te voeren.

● Met algemene zoekopdrachten of zoekopdrachten die u instelt met parameters, zoals IP-adres, capaciteit om in kleur af te drukken of model) kunt u heel gemakkelijk apparaten vinden en beheren.

● Er zijn speciale functies beschikbaar voor het maken van apparaat groepen en plattegronden. U kunt apparaten nu nog makkelijker beheren door deze in werkgroepen in te delen en op virtuele kantoorplattegronden weer te geven.

● Met behulp van de tonerindicatietechnologie van HP wordt de status van verbruiksartikelen, zoals toner en papier, voor geselecteerde HP-apparaten weergegeven.

DMS (Document management systeem)

De omgang met papieren en digitale documenten vormt een grote uitdaging voor de meeste bedrijven. De kosten van papieren documenten blijven toenemen waardoor bedrijven op zoek gaan naar een oplossing om de kosten van documenten, de productiviteit van het personeel en de doorstroom van de diverse bedrijfsprocessen te optimaliseren.

Wij zijn partner van “DocuWare”. Deze organisatie heeft DMS als specialisatie.

Het doel van de software is een optimalisatie van de bedrijfsefficiency.

“DocuWare” is een slimme software-tool voor het managen van alle inkomende en uitgaande documentstromen binnen uw organisatie. Of het nu gaat om factuurstromen in een workflow met autorisatie mogelijkheden, e-mailarchivering, klantendossiers, personeelsdossiers of welke dossiers dan ook te noemen. Een professioneel beheer en archivering van juiste documenten (versie-beheer) scheelt enorm veel tijd.

“DocuWare” is modulair op te bouwen met bewezen koppelingen naar bv SharePoint, Navision, Unit4, SAP, Outlook, en vele ERP systemen. Tevens zijn er mogelijkheden tot workflow management (bv facturen) en versiebeheer documenten. Kan zowel lokaal op de server draaien als in de cloud of een combinatie van beide. Een groot voordeel van het modulair opbouwen is de zeer geringe investering in DMS, hierdoor is er zeker voor MKB bedrijven ook een haalbare return on investment.

Voorbeeld module workflowmanager (video)

Docuware printer (video)

Docuware connect to outlook (video)

Docuware Smart Connect (ERP Navision) (video)

Docuware Intelligent Indexing (video)

Inmiddels heeft Docuware zich wereldwijd bewezen in al 17 talen (36 talen OCR). Docuware is onlangs door het onafhankelijke instituut ” BLI” als goed gewaardeerd. (Report) Zou deze professionele, slimme software-tool een bijdrage kunnen leveren binnen de organisatie incl. mogelijkheden naar andere vestigingen, werkmaatschappijen, dealers, agentschappen en ook naar uw klanten (bv read-only).

Er is tevens een Docuware cloud versie beschikbaar. Een voordeel van deze cloud versie is dat het alle alle aanwezige modules bevat en dat het aantal licenties onbeperkt is.

Bij interesse in deze zeer professionele DMS komen we graag bij u langs voor een live-demo. Bel ons voor een afspraak of …

DMS (Document management systeem)

De omgang met papieren en digitale documenten vormt een grote uitdaging voor de meeste bedrijven. De kosten van papieren documenten blijven toenemen waardoor bedrijven op zoek gaan naar een oplossing om de kosten van documenten, de productiviteit van het personeel en de doorstroom van de diverse bedrijfsprocessen te optimaliseren.

Wij zijn partner van “DocuWare”. Deze organisatie heeft DMS als specialisatie.

Het doel van de software is een optimalisatie van de bedrijfsefficiency.

“DocuWare” is een slimme software-tool voor het managen van alle inkomende en uitgaande documentstromen binnen uw organisatie. Of het nu gaat om factuurstromen in een workflow met autorisatie mogelijkheden, e-mailarchivering, klantendossiers, personeelsdossiers of welke dossiers dan ook te noemen. Een professioneel beheer en archivering van juiste documenten (versie-beheer) scheelt enorm veel tijd.

“DocuWare” is modulair op te bouwen met bewezen koppelingen naar bv SharePoint, Navision, Unit4, SAP, Outlook, en vele ERP systemen. Tevens zijn er mogelijkheden tot workflow management (bv facturen) en versiebeheer documenten. Kan zowel lokaal op de server draaien als in de cloud of een combinatie van beide. Een groot voordeel van het modulair opbouwen is de zeer geringe investering in DMS, hierdoor is er zeker voor MKB bedrijven ook een haalbare return on investment.

Voorbeeld module workflowmanager (video)

Docuware printer (video)

Docuware connect to outlook (video)

Docuware Smart Connect (ERP Navision) (video)

Docuware Intelligent Indexing (video)

Inmiddels heeft Docuware zich wereldwijd bewezen in al 17 talen (36 talen OCR). Docuware is onlangs door het onafhankelijke instituut ” BLI” als goed gewaardeerd. (Report) Zou deze professionele, slimme software-tool een bijdrage kunnen leveren binnen de organisatie incl. mogelijkheden naar andere vestigingen, werkmaatschappijen, dealers, agentschappen en ook naar uw klanten (bv read-only).

Er is tevens een Docuware cloud versie beschikbaar. Een voordeel van deze cloud versie is dat het alle alle aanwezige modules bevat en dat het aantal licenties onbeperkt is.

Bij interesse in deze zeer professionele DMS komen we graag bij u langs voor een live-demo. Bel ons voor een afspraak of …