HP printsystemen volgens MPS programma
Originele toners veel voordeliger dan welke web aanbieder dan ook.
Kantoormeubels voor iedere toepassing en afdeling
Van een degelijk eenvoudige werkplek tot totale projectinrichting.
Office & Business solutions
Vereenvoudigen van werkprocessen zorgt voor meer efficiency.
Volledig ontzorgen van uw core-business!
Een assortiment van bijna 30.000 kantoorartikelen kan worden aangevuld met een breed dienstenpakket.
Uw partner voor kantoormeubelen, kantoorartikelen en advies
Kantorice projectinrichting & kantoormeubelen
Als totaal leverancier van een groot aantal producten en diensten kunnen wij zowel de zzp’er, het mkb, als de grotere organisaties met een of meerdere locaties, heel goed van dienst zijn. Door de diversiteit aan producten en diensten, die nodig zijn voor receptie, kantoor, kantine en overige afdelingen, zorgen we ervoor dat we een one-stop shop partner zijn. Om goed in te kunnen springen op al deze behoeftes, moeten we ons telkens weer verplaatsen in een bewegende bedrijvigheid. De kantooromgeving, maar ook de andere afdelingen, zijn de afgelopen jaren sterk veranderd door o.a. digitalisering “Het Nieuwe Werken”.
Kantoorartikelen en diensten
Een verandering, waarop we anticiperen en adviseren, heeft er voor gezorgd dat we naast het leveren van standaard producten (zo’n 30.000 kantoorartikelen) een prachtig dienstpakket bieden. Dit dienstenpakket bestaat onder andere uit het leveren van drukwerk tot een zeer professioneel document management systeem (DMS).
Printsystemen
Door de digitalisering zien we ook dat de volumes op de diverse printsystemen aan het afnemen is. Het is daarom zeer nuttig om een goede betrouwbare gesprekspartner te hebben die u adviseert bij de aanschaf van een scanner, printsysteem of juiste software. Laat u niet beïnvloeden door alleen een voordelige aanschaf van de hardware, maar laat u vooral goed adviseren op basis van o.a. mogelijkheden, volumeverwachting en natuurlijk de afdrukprijs.
Projectinrichting
Naast dat de digitalisering een duidelijke invloed heeft zijn er natuurlijk ook andere aspecten welke de laatste jaren een stempel hebben gedrukt op de inrichting van bedrijfsafdelingen. Gelukkig zijn onderwerpen als duurzaamheid en Arbo-normering tegenwoordig ook steeds meer een beslissende factor. Wij zien dat deze onderwerpen steeds vaker terugkomen bij het invullen van een ICT-werkplek of de gehele projectinrichting. Kantorice zal ook de keuze van toeleveranciers hier steeds meer op selecteren; zodat ook wij een goede MVO-bijdrage kunnen blijven leveren.
Advies en scherpe prijzen
Als klant mag u van ons verwachten, dat we u naast een gedegen betrouwbaar advies, een heel scherp prijsniveau hanteren. Daarnaast vinden wij het belangrijk u te ontzorgen in de ruimste zin van het woord. En als laatste mag u er uiteraard vanuit gaan dat wij dit doen met een serviceniveau waar wij bijzonder trots op zijn.
“We kijken uit naar een plezierige en langdurige relatie!”
Levering kantoorartikelen
Kantoorartikelen kunnen wij u de volgende dag bij uitleveren. In sommige gevallen kunnen we u ook direct bedienen en zullen we hiervoor een passende oplossing bieden.
Onze partners